מבט מהבמה.jpe

מדיניות כרטיסים - מרכז תרבות "הרעות"

רכישת כרטיסים

  • רכישת הכרטיסים תעשה באמצעות אתר האינטרנט המונגש שלנו שכתובתו  - https://www.matnaspardesia.org.il/events/
  • הרכישה בכרטיס אשראי בלבד.
  • לאחר הרכישה באתר תקבלו אישור הזמנה למייל.
  • בחלק מהמקרים כרטיסי הכניסה למופע ישלחו בהודעת אס אם אס בבוקר המופע, אותם יש להציג בכניסה לאולם. שימו לב, הכרטיס אינו מהווה תזכורת.

כניסה לאולם

  • כל אדם בכל גיל מחויב בכרטיס כניסה לא תינתן כניסה למופע/הצגה ללא כרטיס כולל פעוטות ותינוקות בעגלה.
  • הצגות ילדים - כל גיל חייב בכרטיס בהצגות ילדים ובכל מקרה לא תותר כניסה של תינוקות מתחת לגיל שנתיים להצגות ומופעים (אלא אם כן צוין אחרת).
  • איחור להצגות ומופעים - באולם התרבות "הרעות" עושים כל מאמץ להתחיל את ההצגות והמופעים בשעה הנקובה. כדי למנוע אי נעימות ועמידה בתור, כדאי להקדים ולהגיע כרבע שעה לפני תחילת ההצגה. המאחרים יופנו ליציע על בסיס מקום פנוי בלבד ולא יינתן פיצוי בעבור הכרטיס שנרכש.

הנחות ואוכלוסיות מיוחדות

  • אזרחים ותיקים זכאים ל-50% הנחה מהמחיר המלא להצגות תיאטרון רפרטוארי, מופעי מחול וקונצרטים המחויבים במתן הנחה זו בהתאם לתקנות האזרחים הוותיקים הנחות למופעי תרבות ולמוזיאונים (התשנ"ח-1998). קבלת ההנחה מותנית בהצגת תעודת אזרח ותיק או תעודת זהות.
  • פרטים נוספים בטלפון שמספרו 052-8907095 (ניתן לשלוח הודעת וואטסאפ).

אחריות

  • הנהלת האולם או מי מטעמה אינה אחראית על מופעי אמרגנים ("קופה פתוחה") ואירועים פרטיים.

מדיניות ביטול כרטיסים

אופן ביצוע הביטול:

  • חשוב מאוד: ביטול הכרטיסים יבוצע אך ורק באמצעות טופס ביטול דיגיטלי המופיע באתר המרכז הקהילתי.
  • לא ניתן לבצע ביטולים בטלפון או בכל דרך אחרת.
  • הטופס זמין באתר: https://www.matnaspardesia.org.il/events/ תחת האפשרות "טופס ביטול רכישת כרטיס".
  • במידה ומעוניינים לבטל כמות חלקית של כרטיסים, יש לציין זאת במפורש על גבי הטופס.

תנאי ביטול עפ"י חוק הגנת הצרכן (התשמ"א-1981):

החוק קובע שני תנאים מצטברים לביטול עסקת רכישת כרטיסים:

  1. תקופת זמן מביצוע העסקה:
    • ניתן לבטל עסקה עד 14 ימי עסקים ממועד ביצוע העסקה או מיום קבלת אישור ההזמנה (לפי המאוחר מביניהם).
    • ימי עסקים אינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחגים.
  2. מועד הביטול ביחס למועד האירוע:
    • וגם הביטול חייב להיעשות לא יאוחר מ-7 ימים (שאינם ימי מנוחה) לפני מועד האירוע.
    • גם אם לא עברו 14 ימים מביצוע הרכישה, לא ניתן לבטל כרטיסים בטווח של 7 ימי עסקים לפני המופע.

החזר כספי, דמי ביטול וסכומי מינימום:

מדיניות החזרים לפי סכום הרכישה:

  1. כרטיסים בסכום של עד 10 ש"ח:
    • לא יינתן זיכוי או החזר כספי כלל בעת ביטול כרטיסים בסכום זה 
  2. כרטיסים בסכום שבין 11 ש"ח ל-25 ש"ח:
    • הסכום יישמר כזיכוי במערכת לרכישה עתידית של כרטיסים.
    • לא יינתן החזר לכרטיס האשראי בסכומים אלו.
  3. כרטיסים בסכום של 26 ש"ח ומעלה:
    • בהתאם לחוק הגנת הצרכן, חברת הכרטיסים תנכה דמי ביטול בגובה 5% ממחיר העסקה בעת החזר לכרטיס האשראי.
    • ההחזר יבוצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד (לא יינתן החזר במזומן או לאמצעי תשלום אחר).

הערות חשובות:

  • כל סכומי המינימום והזיכויים נקבעו בהתאם למקובל בענף ובהתחשב בעלויות הטיפול והסליקה.
  • זיכוי במערכת ניתן למימוש בכל אירועי המרכז הקהילתי בלבד ואינו ניתן להעברה.
  • לקבלת מידע על זיכוי הקיים במערכת או למימושו, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון שמספרו 052-8907095.

הקלות לאוכלוסיות מיוחדות:

  • אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים ממועד ביצוע העסקה או מיום קבלת אישור ההזמנה (לפי המאוחר מביניהם), בכפוף לתנאים הבאים:
    1. הצגת תעודה מתאימה המעידה על השתייכות לאחת הקבוצות הנ"ל.
    2. ההתקשרות בעסקה כללה שיחה (לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית) בין הרוכש לבין חברת הכרטיסים.
  • אם העסקה נעשתה באתר בלבד ללא שיחה עם נציג חברת הכרטיסים, חלים תנאי הביטול הרגילים (14 יום).
  • גם לאוכלוסיות אלו, לא ניתן לבטל כרטיסים בטווח של 7 ימי עסקים לפני המופע.

הגבלות נוספות:

  • לא ניתן לבצע ביטולים וזיכויים רטרואקטיבית לאחר מועד האירוע.
  • לא יינתן החזר כספי בגין כרטיסים שלא נוצלו.