15.5.2025

מדיניות ביטול כרטיסים

טופס זה מתייחס לביטול כרטיסים אשר נמכרו באתרי האינטרנט שכתובתם:  pardesia.smarticket.co.il     /   www.matnaspardesia.org.il/events

אופן ביצוע הביטול:

  • חשוב מאוד: ביטול הכרטיסים יבוצע אך ורק באמצעות טופס הביטול הדיגיטלי המופיע מטה
  • לא ניתן לבצע ביטולים בטלפון או בכל דרך אחרת.
  • במידה ומעוניינים לבטל כמות חלקית של כרטיסים, יש לציין זאת במפורש על גבי הטופס.

תנאי ביטול עפ"י חוק הגנת הצרכן (התשמ"א-1981):

החוק קובע שני תנאים מצטברים לביטול עסקת רכישת כרטיסים:

  1. תקופת זמן מביצוע העסקה:
    • ניתן לבטל עסקה עד 14 ימי עסקים ממועד ביצוע העסקה או מיום קבלת אישור ההזמנה (לפי המאוחר מביניהם).
    • ימי עסקים אינם כוללים שישי, שבת, ערבי חג וחגים.
  2. מועד הביטול ביחס למועד האירוע:
    • וגם הביטול חייב להיעשות לא יאוחר מ-7 ימים שאינם ימי מנוחה לפני מועד האירוע.
    • גם אם לא עברו 14 ימים מביצוע הרכישה, לא ניתן לבטל כרטיסים בטווח של 7 ימי עסקים לפני המופע.

החזר כספי, דמי ביטול וסכומי מינימום:

מדיניות החזרים לפי סכום הרכישה:

  1. כרטיסים בסכום של עד 10 ש"ח:
    • לא יינתן זיכוי או החזר כספי כלל בעת ביטול כרטיסים בסכום זה.
  2. כרטיסים בסכום שבין 11 ש"ח ל-25 ש"ח:
    • הסכום יישמר כזיכוי במערכת לרכישה עתידית של כרטיסים.
    • לא יינתן החזר לכרטיס האשראי בסכומים אלו.
  3. כרטיסים בסכום של 26 ש"ח ומעלה:
    • בהתאם לחוק הגנת הצרכן, חברת הכרטיסים תנכה דמי ביטול בגובה 5% ממחיר העסקה בעת החזר לכרטיס האשראי.
    • ההחזר יבוצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד (לא יינתן החזר במזומן או לאמצעי תשלום אחר).

הערות חשובות:

  • כל סכומי המינימום והזיכויים נקבעו בהתאם למקובל בענף ובהתחשב בעלויות הטיפול והסליקה.
  • זיכוי במערכת ניתן למימוש בכל אירועי המרכז הקהילתי בלבד ואינו ניתן להעברה.
  • לקבלת מידע על זיכוי הקיים במערכת או למימושו, יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בטלפון שמספרו 052-8907095.

הקלות לאוכלוסיות מיוחדות:

  • אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה בתוך ארבעה חודשים ממועד ביצוע העסקה או מיום קבלת אישור ההזמנה (לפי המאוחר מביניהם), בכפוף לתנאים הבאים:
    1. הצגת תעודה מתאימה המעידה על השתייכות לאחת הקבוצות הנ"ל.
    2. ההתקשרות בעסקה כללה שיחה (לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית) בין הרוכש לבין חברת הכרטיסים.
  • אם העסקה נעשתה באתר בלבד ללא שיחה עם נציג חברת הכרטיסים, חלים תנאי הביטול הרגילים (14 יום).
  • גם לאוכלוסיות אלו, לא ניתן לבטל כרטיסים בטווח של 7 ימי עסקים לפני המופע.

הגבלות נוספות:

  • לא ניתן לבצע ביטולים וזיכויים רטרואקטיבית (לאחר מועד האירוע).
  • לא יינתן החזר כספי בגין כרטיסים שלא נוצלו.

שם מלא של רוכש הכרטיסים במערכת
שם ההצגה / מופע / אירוע אותו אתם מתכוונים לבטל
התאריך בו רכשתם את הכרטיסים
האם ברצונך לקבל זיכוי כספי מלא או להשאיר זיכוי במערכת?
האם ברצונך לקבל זיכוי כספי מלא או להשאיר זיכוי במערכת? (חובה) שדה חובה
Browser not supported